viernes, 8 de febrero de 2019

CSI-EDUCACIÓN ESIXE UN ALLUGAMIENTU AFAYADIZU PAL CIFP DEL DEPORTE D'AVILÉS

Llanzar propuestes nos medios de comunicación en llugar de sentase a escuchar y axustar ye, por desgracia, una forma d'actuar a la que la Conseyería d'Educación tiennos yá acostumaes a les organizaciones sindicales.

Lamentablemente, tamién atopamos esti escenariu cuando'l problema en cuestión afecta al alumnáu, les families, el profesoráu o a los centros d'enseñanza. Un exemplu d'ello tuvímoslo nes últimes selmanes a cuenta de la reubicación del CIFP del Deporte d'Avilés, que comparte espaciu dende la so creación en 2015 coles instalaciones del IES La Madalena.

N'amenaciando nun principiu con desallugar el C.P. Virxe de les Marees para llevar ellí'l Centru Integráu, paez ser que l'Alministración agora dio marcha tras anunciando que'l colexu nun se va cerrar, nun sabemos si pola vergüenza que supon cerrar l'únicu centru públicu de la zona d'escolarización 1 d'Avilés –que si cunta, sicasí, con trés concertaos- o pol entueyu que supondría la reubicación del so alumnáu, tou él d'etnia xitana.

La Conseyería prometió yá en 2015 que buscaría una see para'l Centru Integráu del Deporte, definitiva y fayadiza a les sos necesidaes d'espaciu ya instalaciones. Por cuenta de les actuales circunstancies esta escuela vese obligada a desenvolver les sos clases n'horariu de tarde y namá puede dar acoyida a 10 de les 33 especialidaes posibles.

Esiximos al Conseyeru d'Educación que cumpla de manera inmediata col so compromisu de dotar a esti centru integráu d'un edificiu propiu para’l so usu esclusivu, y que se faiga un esfuerzu por escuchar atentamente les demandes concretes de los sos responsables, que son quien meyor conocen les necesidaes que tien un centru d'estes característiques, únicu n'Asturies hasta la fecha.

CSI-EDUCACIÓN EXIGE UNA UBICACIÓN ADECUADA PARA EL CIFP DEL DEPORTE DE AVILÉS 

Lanzar propuestas en los medios de comunicación en lugar de sentarse a escuchar y negociar es, por desgracia, una forma de actuar a la que la Consejería de Educación nos tiene ya acostumbradas a las organizaciones sindicales.

Lamentablemente, también nos encontramos este escenario cuando el problema en cuestión afecta al alumnado, las familias, el profesorado o a los centros de enseñanza. Un ejemplo de ello lo hemos tenido en las últimas semanas a propósito de la reubicación del CIFP del Deporte de Avilés, que comparte espacio desde su creación en 2015 con las instalaciones del IES La Magdalena.

Tras amenazar en un principio con desalojar el C.P. Virgen de las Mareas para llevar allí el Centro Integrado, parece ser que la Administración ahora ha dado marcha atrás anunciando que el colegio no se va a cerrar, no sabemos si por la vergüenza que supone cerrar el único centro público de la zona de escolarización 1 de Avilés –que si cuenta, sin embargo, con tres concertados- o por la complicación que supondría la reubicación de su alumnado, todo él de etnia gitana.

La Consejería prometió ya en 2015 que buscaría una sede para el Centro Integrado del Deporte, definitiva y adecuada a sus necesidades de espacio e instalaciones. Debido a las actuales circunstancias esta escuela se ve obligada a desarrollar sus clases en horario de tarde y sólo puede dar acogida a 10 de las 33 especialidades posibles.

Exigimos al Consejero de Educación que cumpla de manera inmediata con su compromiso de dotar a este centro integrado de un edificio propio y para su uso exclusivo, y que se haga un esfuerzo por escuchar atentamente las demandas concretas de sus responsables, que son quienes mejor conocen las necesidades que tiene un centro de estas características, único en Asturias hasta la fecha.