viernes, 21 de septiembre de 2018

CSI-EDUCACIÓN FRENTE AL ALCUERDU FRUSTRÁU

Tres el frustráu procesu de negociación sobro la xornada llaboral del profesoráu, na CSI asistimos con sorpresa a los últimos acontecimientos.

Desconocemos si dende ANPE y UXT, organizaciones sindicales que se negaron a roblar l'alcuerdu, haise orquestado dalguna estratexa que pueda beneficia-yos electoralmente, al par qu'a la mesma Conseyería, que tamién tien el procesu electoral al volver la esquina. Na Corriente siempres actuemos con claridá y honestidá; reivindiquemos toes y cada una de les meyores nes nueses condiciones llaborales, incidiendo especialmente naquélles que se referíen a recuperar lo arrebatao nel RDL de 2012. 

Restituyir l'horariu lectivu en Secundaria y amenorgar el de Primaria ye xuna de les midíes que más afecta al profesoráu y consideramos prioritaria. Con esta idea salimos a la cai y movilizamos toles organizaciones sindicales -dalgunes a remolque, hai que dicilo- y el profesoráu mientres tol cursu pasáu. Dos hores lectives menos significa devolver el so puestu de trabayu a más de 700 profesores y profesores el cursu que vien. ANPE y UXT tendríen de valorar el drama que tán viviendo estos y estes docentes antes de poner nel otru llau de la balanza'l restu del so programa electoral. 

Agora que l'Alministración, que s'amosó inamovible ya insensible a nueses demandes tou esti tiempu, por fin decide abrir un proceso negociador (que podía ser un empiezu pa siguir llogrando meyores nes condiciones), resulta que nun hubo alcuerdu. 


Mientres los dos sindicatos mentaos apurrir a la trabayosa xera de faer entender la so entrevesgada postura, y la Conseyería d'Educación atopa daqué de voluntá política -de la que, como sabemos, nun fai muncha gala- y vuelve abrir un nuevu procesu de negociación, en La Corriente vamos siguir lluchando por recuperar los derechos arrebataos y llograr toos aquéllos que llevamos años esixendo. Volvemos a la movilización.

CSI-EDUCACIÓN FRENTE AL ACUERDO FRUSTRADO

Tras el frustrado proceso de negociación sobre la jornada laboral del profesorado, en la CSI hemos asistido con sorpresa a los últimos acontecimientos.

Desconocemos si desde ANPE y UGT, organizaciones sindicales que se negaron a firmar el acuerdo, se ha orquestado alguna estrategia que les pueda beneficiar electoralmente, a la par que a la propia Consejería, que también tiene el proceso electoral a la vuelta de la esquina. En la Corriente siempre hemos actuado con claridad y honestidad; hemos reivindicado todas y cada una de las mejoras en nuestras condiciones laborales, incidiendo especialmente en aquéllas que se referían a recuperar lo arrebatado en el RDL de 2012. 

Restituir el horario lectivo en Secundaria y reducir el de Primaria es una de las medidas que más afecta al profesorado y consideramos prioritaria. Con esta idea salimos a la calle y nos movilizamos todas las organizaciones sindicales -algunas a remolque, hay que decirlo- y el profesorado durante todo el curso pasado. Dos horas lectivas menos significa devolver su puesto de trabajo a más de 700 profesores y profesoras el curso que viene. ANPE y UGT deberían valorar el drama que están viviendo estos y estas docentes antes de poner en el otro lado de la balanza el resto de su programa electoral. 

Ahora que la Administración, que se mostró inamovible e insensible a nuestras demandas todo este tiempo, por fin decide abrir un proceso negociador (que podía haber sido un comienzo para seguir logrando mejoras en las condiciones), resulta que no ha habido acuerdo. 

Mientras los dos sindicatos mencionados se entregan a la ardua tarea de hacer entender su intrincada postura, y la Consejería de Educación encuentra algo de voluntad política -de la que, como sabemos, no hace mucha gala- y vuelve a abrir un nuevo proceso de negociación, en La Corriente seguiremos luchando por recuperar los derechos arrebatados y lograr todos aquéllos que llevamos años exigiendo. Volvemos a la movilización.