CSI Educación llama a la participación na fuelga dende tolos niveles educativos por que profesoráu, alumnáu y families xunamos fuerces para faer frente a l'agresión incesante que se produz contra la educación pública, bien sía en forma de retayu de la inversión, d'esviadura d'ésta escontra la rede privada/alcordada, o d'aplicación de la LOMCE.
Porque queremos una escuela pública calidable para toos y toes, esiximos:
El cese de los retayos, que de manera inmediata traduciéronse n'una cayida en picáu na contratación de personal docente y l'aumentu de la inestabilidá y precariedá en munchos de los casos. Menos profesoráu redunda nun mayor númberu d'alumnáu que tien de ser atendíu polos y les docentes, nel amenorgamientu de los sofitos y de les midíes d'atención a la diversidá, etc.
La derogación de la LOMCE y el desenvolvimientu d'un verdaderu pactu d'educación nel que tenga participación real la comunidá educativa ya incluya les sos propuestes y reivindicaciones.
La desapaición de los conciertos educativos, qu'en la nuesa comunidá caltener con unos 70 centros. Qu'el dineru público vaya empobináu a la escuela pública, y nun financie la segregación social nin la privatización de la enseñanza. Non al zarru d'unidaes nos centros públicos.
La recuperación de tolos derechos llaborales de los que'l personal docente viose priváu de manera progresiva, en materia económico, d'horariu (lectivu y de dedicación a los centros), y de permisos y condiciones de trabayu, revirtiendo cuantes midíes -gubernamentales o autonómiques- salieron a la lluz xustificaes pola situación de crisis económica. Nesti sentíu, la CSI ta desenvolviendo una campaña para la recuperación de les 18 hores lectives n'educación secundaria.
Una ufierta d'empléu públicu afecha a les necesidaes reales y non supeditada a l'aprobación de los presupuestos. En Asturies esiximos tamién que se ponga fin a la incertidume y dígase d'una vegada si finalmente vanse a convocar o non oposiciones.
POLA DEFENSA DE LA NUESA ESCUELA PÚBLICA
9 DE MARZO: HUELGA GENERAL EN LA ENSEÑANZA
CSI Educación llama a la participación en la huelga desde todos los niveles educativos para que profesorado, alumnado y familias unamos fuerzas para hacer frente a la agresión incesante que se produce contra la educación pública, bien sea en forma de recorte de la inversión, de desvío de ésta hacia la red privada/concertada, o de aplicación de la LOMCE.
Porque queremos una escuela pública de calidad para todos y todas, exigimos:
El cese de los recortes, que de manera inmediata se han traducido en una caída en picado en la contratación de personal docente y el aumento de la inestabilidad y precariedad en muchos de los casos. Menos profesorado redunda en un mayor número de alumnado que debe ser atendido por los y las docentes, en la disminución de los apoyos y de las medidas de atención a la diversidad, etc.
La derogación de la LOMCE y el desarrollo de un verdadero pacto de educación en el que tenga participación real la comunidad educativa e incluya sus propuestas y reivindicaciones.
La desaparición de los conciertos educativos, que en nuestra comunidad se mantienen con unos 70 centros. Que el dinero público vaya dirigido a la escuela pública, y no financie la segregación social ni la privatización de la enseñanza. No al cierre de unidades en los centros públicos.
La recuperación de todos los derechos laborales de los que el personal docente se ha visto privado de manera progresiva, en materia económica, de horario (lectivo y de dedicación a los centros), y de permisos y condiciones de trabajo, revirtiendo cuantas medidas -gubernamentales o autonómicas- han salido a la luz justificadas por la situación de crisis económica. En este sentido, la CSI está desarrollando una campaña para la recuperación de las 18 horas lectivas en educación secundaria.
Una oferta de empleo público adecuada a las necesidades reales y no supeditada a la aprobación de los presupuestos. En Asturies exigimos también que se ponga fin a la incertidumbre y se diga de una vez si finalmente se van a convocar o no oposiciones.
POR LA DEFENSA DE NUESTRA ESCUELA PÚBLICA