Estos díes tán saliendo nos medios unos pocos centros onde les AMPAS o'l profesoráu ta movilizándose énte la falta de personal docente nes sos plantiyes.
Sicasí, la inmensa mayoría de centros d'enseñanza asturianos tán viéndose tremendamente afectaos pola mala planificación de personal per parte de la Conseyería d'Educación nestos entamos de cursu, algamando cotes insostenibles n'institutos como'l IES Calderón de la Barca y el IES Matu-Jove de Xixón, que cunten dambos con 14 vacantes ensin cubrir.
La Corriente Sindical d'Esquierda, Sección d'Enseñanza, tien constancia de que la mayoría de los centros arrincó les clases esta selmana 4 ó 5 docentes pindios d'incorporase, algamando cifres escandaloses nos dos centros xixoneses antes mentaos.
CSI-Educación sumar a les protestes convocaes pal día de güei nel IES Calderón de la Barca pa treslladar el so sofitu a les families y al profesoráu del institutu, y treslladar dende ellí la so esixencia a la Conseyería de que se tomen midíes por que nun se vuelva dar esta situación, rectificando los tiempos d'axudicación antes del entamu de cursu, que'l so procesu tendría de quedar resueltu con unes selmanes ya inclusive un mes d'antelación antes del mesmu.
El sindicatu tamién ta calteniendo contactu cola AMPA y el profesoráu del IES Mata Jove, que considera indignante la mala xestión de l'alministración, que según se manifestó nel últimu claustru afecta directamente al alumnáu y a la calidá de la enseñanza.
LA SITUACIÓN DE FALTA DE PROFESORADO ES GENERALIZADA EN LOS CENTROS ASTURIANOS: TAMBIÉN EN EL IES MATA JOVE DE GIJÓN HAY 14 VACANTES SIN CUBRIR.
Estos días están saliendo en los medios unos pocos centros donde las AMPAS o el profesorado se está movilizando ante la falta de personal docente en sus plantillas.
Sin embargo, la inmensa mayoría de centros de enseñanza asturianos se están viendo tremendamente afectados por la mala planificación de personal por parte de la Consejería de Educación en estos inicios de curso, alcanzando cotas insostenibles en institutos como el IES Calderón de la Barca y el IES Mata-Jove de Gijón, que cuentan ambos con 14 vacantes sin cubrir.
La Corriente Sindical de Izquierda, Sección de Enseñanza, tiene constancia de que la mayoría de los centros ha arrancado las clases esta semana 4 ó 5 docentes pendientes de incorporarse, alcanzando cifras escandalosas en los dos centros gijoneses antes mencionados.
CSI-Educación se sumó a las protestas convocadas para el día de hoy en el IES Calderón de la Barca para trasladar su apoyo a las familias y al profesorado del instituto, y trasladar desde allí su exigencia a la Consejería de que se tomen medidas para que no se vuelva a dar esta situación, rectificando los tiempos de adjudicación antes del inicio de curso, cuyo proceso debería quedar resuelto con unas semanas e incluso un mes de antelación antes del mismo.
El sindicato también está manteniendo contacto con la AMPA y el profesorado del IES Mata Jove, que considera indignante la mala gestión de la administración, que según se manifestó en el último claustro afecta directamente al alumnado y a la calidad de la enseñanza.