Nes dos últimas convocatories de personal interino- la óltima resuelta güei- la Conseyería d'Educación incumplió les sos propies instrucciones sobro la manera de convocar y axudicar al profesoráu con diversidá funcional. Dende va dos selmanes nun se convoca a los y les docentes de la llista de discapacidá de la especialidá de Educación Infantil, según la Administración por non realizar petición de plaza na convocatoria anterior.
Si algún miembru del colectivu de docentes con diversidá funcional nun pide plaza xuna selmana- por cuestiones personales, de salú, llaborales- pa la convocatoria siguiente deberían ser llamaos igualmente si son los ónicos integrantes de la llista de discapacidá, una y bones el sistema de reserva pa estos docentes así establecer siempres que se cunte na especialidá correspondiente con una acumulación de 15 places. Mientres el cursu pasáu se procedió d'esta manera; sicasí, nos dos óltimas convocatories, cuntando yá con 28 places acumulaes na especialidá de Educación Infantil y nun habiendo más xente de la llista de discapacidá, la Consejería optó por penalizar nun faciendo llamamientu, incumpliendo así les Instrucciones pa la aplicación del Alcuerdu de 13 de xunetu de 2016 sobro l'establecimientu d'un sistema de reserva de places d'aspirantes a interinidá pal personal docente con discapacidá, así como les instrucciones que acompañan a cada convocatoria.
Esto supon un nuevu xestu discriminatoriu al colectivu con diversidá funcional, que aún nun consiguió que la reserva del 7% de les places ufiertaes en cada convocatoria aplicar a intervalos de 15, cuestión yá recoyida nuna sentencia de 23 d'abril de 2018 que la Consejería a día de güei nun cumple.
L'Alministración lleva añperdiéndovos recursos xudiciales en relación a la adjudicación de personal interino con discapacidá y sigue atropando recursos ya impugnaciones que, además de les indemnizaciones económiques al personal afectáu, cualesquier día costára-y la paralización de la convocatoria de personal interino. Dende la CSI volvemos esixir que la Consejería cumpla cola llegalidá y tome conciencia d'una vegada por toes de que tien de favorecer la integración d'un colectivu con problemes de salú qu'a día de güei so consiguir ser escucháu a través de sentencies xudiciales.
CSI-EDUCACIÓN EXIGE A LA ADMINISTRACIÓN QUE CUMPLA LA NORMATIVA SOBRE LA PROVISIÓN DE PLAZAS DEL PERSONAL DOCENTE CON DIVERSIDAD FUNCIONAL
En las dos últimas convocatorias de personal interino- la última resuelta hoy- la Consejería de Educación ha incumplido sus propias instrucciones sobre el modo de convocar y adjudicar al profesorado con diversidad funcional. Desde hace dos semanas no se convoca a los y las docentes de la lista de discapacidad de la especialidad de Educación Infantil, según la Administración por no haber realizado petición de plaza en la convocatoria anterior.
Si algún miembro del colectivo de docentes con diversidad funcional no pide plaza una semana- por cuestiones personales, de salud, laborales- para la convocatoria siguiente deberían ser llamados igualmente si son los únicos integrantes de la lista de discapacidad, ya que el sistema de reserva para estos docentes así lo establece siempre que se cuente en la especialidad correspondiente con una acumulación de 15 plazas. Durante el curso pasado se procedió de esta manera; sin embargo, en las dos últimas convocatorias, contando ya con 28 plazas acumuladas en la especialidad de Educación Infantil y no habiendo más gente de la lista de discapacidad, la Consejería ha optado por penalizar no haciendo llamamiento, incumpliendo así las Instrucciones para la aplicación del Acuerdo de 13 de julio de 2016 sobre el establecimiento de un sistema de reserva de plazas de aspirantes a interinidad para el personal docente con discapacidad, así como las instrucciones que acompañan a cada convocatoria.
Esto supone un nuevo gesto discriminatorio al colectivo con diversidad funcional, que aún no ha conseguido que la reserva del 7% de las plazas ofertadas en cada convocatoria se aplique a intervalos de 15, cuestión ya recogida en una sentencia de 23 de abril de 2018 que la Consejería a día de hoy no cumple.
La Administración lleva años perdiendo recursos judiciales en relación a la adjudicación de personal interino con discapacidad y sigue acumulando recursos e impugnaciones que, además de las indemnizaciones económicas al personal afectado, cualquier día le costará la paralización de la convocatoria de personal interino. Desde la CSI volvemos a exigir que la Consejería cumpla con la legalidad y tome conciencia de una vez por todas de que debe favorecer la integración de un colectivo con problemas de salud que a día de hoy sólo consigue ser escuchado a través de sentencias judiciales.