lunes, 6 de noviembre de 2017

CSI ENSEÑANZA COL PERSONAL DOCENTE INTERÍN CON DIVERSIDÁ FUNCIONAL

El sector d'Enseñanza de la Corriente Sindical d'Izquierda (CSI) esixe que l'Alministración asturiana respete los derechos del personal docente interín discapacitáu y cumpla de manera esacta y definitiva colos requerimientos espresaos nes socesives sentencies xudiciales que dan la razón a miembros de l'Asociación de Maestros Capacitaos, que los sos puntos principales cítense de siguío:
Que s'ellaboren llistes d'interinidá especiales integraes puramente por docentes con discapacidá en toles especialidaes y cuerpos (y non una llista xeneral onde namá apaezan estremaos con una “R”, como fixo l'Alministración). Que dende toos ellos puédase aportar al sistema d'axudicación pola vez de discapacidá, y non yá dende aquelles especialidaes que fueron oxetu de cupu del 7% nel procesu selectivu.
Que los llamamientos d'interinos ya interines con discapacidá s'apliquen en función del cupu establecíu y de siguíu, de forma que cada 14 nomamientos unu recaya sobro una persona con diversidá funcional (y non que se realice primero l'axudicación de la vez llibre y dempués el de discapacidá). Que s'incluya nel cómputu de llamamientos cualquier tipu de vacante o sustitución de funcionariu con reserva de puestu de trabayu, y si nun se llega al númberu riquíu pa la so axudicación, que sía acumulativu pa socesives convocatories.
Que nun s'escluya del sistema de reserves les places susceptibles d'axudicación forzosa, de manera que les y los docentes con diversidá funcional puedan aportar a toles vacantes y sustituciones ufiertaes (como, por casu, les de xornada parcial, les de perfil billingüe o les places en centros d'Educación permanente d'adultos) nes mesmes condiciones que la vez llibre. 
CSI Enseñanza consultó en septiembre a los representantes de la Conseyería d'Educación si se diba a aplicar la reserva de discapacidá nos llistaos y bolses d'interinidá, procediendo según los términos esactos que recoyíen les sentencies xudiciales que se fallaren al so favor. Paez que la información y tomar de midíes per parte de l'Alministración van dilatase, pos xustifica la so tardanza acoyéndose a los plazos d'execución de sentencia y a la creación d'una comisión de siguimientu del Alcuerdu de 13 de xunetu de 2016 (sobro l'establecimientu d'un sistema de reserva de places d'aspirantes a interinidá pal personal docente con discapacidá). Mentanto'l colectivu de docentes discapacitaos ve frayaos los sos derechos lexítimos con cada convocatoria de personal docente interín (llevamos yá siete no que va de cursu). 

Denunciamos que, a la lluz de los numberosos fallos xudiciales, na actualidá'l mentáu alcuerdu nun cumple la llei, como tampoco lo faen les instrucciones daes pola Conseyería d'Educación pa la provisión de places por funcionarios docentes interinos con discapacidá qu'apaecen dende xunetu al pie de les socesives convocatories. Inclusive l'Alcuerdu de 14 de mayu de 2014, sobro la meyora de les condiciones de trabayu y el sistema d'ellaboración, xestión y funcionamientu de les llistes d'aspirantes a interinidá na función pública docente (el revesosu “Alcuerdu d'interinidá”), 

Más d'un mes dempués de treslladar a l'Alministración la nuesa esmolición, siguimos ensin noticies sobro la forma na que se va a proceder. Por tanto, esiximos que, de manera inmediata, tómense les midíes oportunes pa garantizar l'accesu al empléu públicu d'un colectivu con problemes d'integración llaboral, y que los sos derechos tán amparaos pola lexislación estatal y europea vixente, por una docena de sentencies del Tribunal Cimeru de Xusticia d'Asturies y, n'última instancia, pola mesma Constitución.

CSI EDUCACIÓN CON EL PERSONAL DOCENTE INTERINO CON DIVERSIDAD FUNCIONAL

El sector de Enseñanza de la Corriente Sindical de Izquierda (CSI) exige que la Administración asturiana respete los derechos del personal docente interino discapacitado y cumpla de manera exacta y definitiva con los requerimientos expresados en las sucesivas sentencias judiciales que dan la razón a miembros de la Asociación de Maestros Capacitados, cuyos puntos principales se citan a continuación: 
Que se elaboren listas de interinidad especiales integradas exclusivamente por docentes con discapacidad en todas las especialidades y cuerpos (y no una lista general donde sólo aparezcan diferenciados con una “R”, como ha hecho la Administración). Que desde todos ellos se pueda acceder al sistema de adjudicación por el turno de discapacidad, y no sólo desde aquellas especialidades que fueron objeto de cupo del 7% en el proceso selectivo. 
Que los llamamientos de interinos e interinas con discapacidad se apliquen en función del cupo establecido y de seguido, de forma que cada 14 nombramientos uno recaiga sobre una persona con diversidad funcional (y no que se realice primero la adjudicación del turno libre y después el de discapacidad). Que se incluya en el cómputo de llamamientos cualquier tipo de vacante o sustitución de funcionario con reserva de puesto de trabajo, y si no se llega al número requerido para su adjudicación, que sea acumulativo para sucesivas convocatorias. 
Que no se excluya del sistema de reservas las plazas susceptibles de adjudicación forzosa, de manera que las y los docentes con diversidad funcional puedan acceder a todas las vacantes y sustituciones ofertadas (como, por ejemplo, las de jornada parcial, las de perfil bilingüe o las plazas en centros de Educación permanente de adultos) en las mismas condiciones que el turno libre. 
CSI Enseñanza consultó en septiembre a los representantes de la Consejería de Educación si se iba a aplicar la reserva de discapacidad en los listados y bolsas de interinidad, procediendo según los términos exactos que recogían las sentencias judiciales que se habían fallado a su favor. Parece que la información y la toma de medidas por parte de la Administración van a dilatarse, pues justifica su tardanza acogiéndose a los plazos de ejecución de sentencia y a la creación de una comisión de seguimiento del Acuerdo de 13 de julio de 2016 (sobre el establecimiento de un sistema de reserva de plazas de aspirantes a interinidad para el personal docente con discapacidad). Mientras tanto el colectivo de docentes discapacitados ve vulnerados sus derechos legítimos con cada convocatoria de personal docente interino (llevamos ya siete en lo que va de curso). 

Denunciamos que, a la luz de los numerosos fallos judiciales, en la actualidad el mencionado acuerdo no cumple la ley, como tampoco lo hacen las instrucciones dadas por la Consejería de Educación para la provisión de plazas por funcionarios docentes interinos con discapacidad que aparecen desde julio junto a las sucesivas convocatorias. Incluso el Acuerdo de 14 de mayo de 2014, sobre la mejora de las condiciones de trabajo y el sistema de elaboración, gestión y funcionamiento de las listas de aspirantes a interinidad en la función pública docente (el controvertido “Acuerdo de interinidad”), 

Más de un mes después de trasladar a la Administración nuestra preocupación, seguimos sin noticias sobre la forma en la que se va a proceder. Por tanto, exigimos que, de manera inmediata, se tomen las medidas oportunas para garantizar el acceso al empleo público de un colectivo con problemas de integración laboral, y cuyos derechos están amparados por la legislación estatal y europea vigente, por una docena de sentencias del Tribunal Superior de Justicia de Asturias y, en última instancia, por la propia Constitución.