Piden que se dote al segundu ciclu d'Infantil del centru del profesoráu de sofitu necesariu.
El colexu tien nueve aules d'Infantil (220 neños/as) y tan solo cunta con una profesora de sofitu a xornada completa y otra a tiempu parcial. Consideramos necesariu que se tenga un/a profesor/a de sofitu por cada trés aules, y, a lo menos, que se cumpla l'Alcuerdu de plantiya para CCPP d'Educación infantil y primaria, suscritu ente l'Alministración del Principáu d'Asturies y les OOSS nel añu 2000, que nel so apartáu 2.1. recueye'l compromisu de “asignar 1 maestru de sofitu n'Educación Infantil a partir de 3 unidaes y 2 maestros de sofitu a partir de seis unidaes”.
La Conseyería d'Educación fai casu omiso de la necesidá d'ampliar la plantiya, al paecer argumentando razones económiques. Bien poco paez importa-yos el día ente día de l'aula nun tramu d'edá onde'l trabayu del profesoráu de sofitu ye vital pa poder ufiertar una atención personalizada y calidable al alumnáu, daqué que s'oi n'innumberables ocasiones dende l'alministración educativa, y que, en casos como'l que nos ocupa, más bien paez que se diga de cara a la galería.
Sofitamos y vamos secundar cuantes movilizaciones realizar hasta que se resuelva esta situación, y va treslladase la nuesa esixencia de solución con calter urxente a la Conseyería.
CSI EDUCACIÓN APOYA LAS REIVINDICACIONES DEL AMPA Y PROFEROSRADO DEL CP MONTEVIL DE GIJÓN/XIXÓN
Solicitan se dote al segundo ciclo de Infantil del centro del profesorado de apoyo necesario.
El colegio tiene nueve aulas de Infantil (220 niños/as) y tan sólo cuenta con una profesora de apoyo a jornada completa y otra a tiempo parcial. Consideramos necesario que se tenga un/a profesor/a de apoyo por cada tres aulas, y, como mínimo, que se cumpla el Acuerdo de plantilla para CCPP de Educación infantil y primaria, suscrito entre la Administración del Principado de Asturias y las OOSS en el año 2000, que en su apartado 2.1. recoge el compromiso de “asignar 1 maestro de apoyo en Educación Infantil a partir de 3 unidades y 2 maestros de apoyo a partir de seis unidades”.
La Consejería de Educación hace caso omiso de la necesidad de ampliar la plantilla, al parecer argumentando razones económicas. Bien poco parece importarles el día a día del aula en un tramo de edad donde el trabajo del profesorado de apoyo es vital para poder ofrecer una atención personalizada y de calidad al alumnado, algo que se oye en innumerables ocasiones desde la administración educativa, y que, en casos como el que nos ocupa, más bien parece que se diga de cara a la galería.
Apoyamos y secundaremos cuantas movilizaciones se realicen hasta que se resuelva esta situación, y se trasladará nuestra exigencia de solución con carácter urgente a la Consejería.