El profesoráu itinerante de CRAs tien un alcuerdu de 2001 que se vieno aplicando hasta esti cursu ensin problema. Anguaño decidieron camudar el tiempu de cobru y cubrir la fueya de itinerancias cada dos meses, tres los cualos pagaríase. Ensin problema. La xente cubrió la so fueya a finales d'ochobre y llisto.
A mediaos d'esi mes empezaron a correr rumores de que la conseyería nun quería pagar el desplazamientu de la sede del CRA a la primer escuela na que tuvieres, nin la vuelta dende la última escuela a la sede de nuevu (kilómetros que se pagaben hasta agora). Los rumores confírmense. Empiecen a llegar a los correos personales del profesoráu correcciones refeches día ente día de lo que tienen mal na fueya de itinerancia, realizaes por personal de xestión económica (nun queremos pensar les hores que se dedicaron a realizar esti trabayu). Los correos empiecen a llegar y en dellos casos nun lleguen hasta finales d'avientu o xineru…Dende entós prodúcense dos estratexes:
La pactista d'UXT: realizar la fueya de itinerancia como diz agora l'alministración y meter un recursu.
Siguir faciendo la fueya de itinerancia como se fixo siempres y meter un recursu. (CSI sofita esta propuesta).
Esta diferencia provocó una división dientro d'un colectivu yá de por sí pequenu, namá buscando réditu sindical dende UXT, alzándose como solucionadores del problema, cuando lo único que fixeron foi baxase los pantalones y nun siguir coles reivindicaciones na cai, provocando amás que compañeres que yá modificaron la so fueya siguiendo el so conseyos tampoco lu faigan.
En Xineru comuníquennos que se ta buscando una solución al problema y que lo qu'antes faíamos nuna fueya dir a faer en dos: una pa los desplazamientos ente escueles y otra pal desplazamientu de see a primer escuela y d'última escuela a see. Paez que se soluciona'l problema, pero polo visto “función pública”, “xestión económica” o nun sabemos qué ente, nun dan de camín esta segunda fueya. Por cuenta de esto CCOO convocó una concentración esti xueves la cual sofitamos al igual qu'ANPE y SUATEA. UXT nun taba ellí, ten de ser que tán contentos de cómo se ta “solucionando” el problema. Infórmase ellí de que vamos ver cómo se desenvuelven los acontecimientos esta selmana, y de nun ver meyores realizar otres midíes de presión”.
Dende la sección d'educación de la CSI esiximos el pagu inmediatu del dineru que se debe a esti profesoráu (que suma yá 6 meses de desplazamientos diarios), según l'usu d'una única fueya de itinerancia qu'incluya tantu los desplazamientos ente escueles, como de see a primer escuela y d'última escuela a see.
Amás queremos faer fincapié na vergonzosa actuación de la conseyería queriendo aforrase unos pocos euros tascando'l bolsu del profesoráu más precariu, que si nun tuviera yá pocu con apurrir los sos propios coches, agora preténdese que paguen la gasolina.
LA PROBLEMÁTICA DEL PROFESORADO ITINERANTE DE CRAs EN PRIMER PERSONA: GENARO, GESTIÓN ECONÓMICA Y "LOS ENTES"…
El profesorado itinerante de CRAs tiene un acuerdo de 2001 que se ha venido aplicando hasta este curso sin problema. Este año decidieron cambiar el tiempo de cobro y cubrir la hoja de itinerancias cada dos meses, tras los cuales se pagaría. Sin problema. La gente cubrió su hoja a finales de octubre y listo.
A mediados de ese mes empezaron a correr rumores de que la consejería no quería pagar el desplazamiento de la sede del CRA a la primera escuela en la que estuvieras, ni la vuelta desde la última escuela a la sede de nuevo (kilómetros que se pagaban hasta ahora). Los rumores se confirman. Empiezan a llegar a los correos personales del profesorado correcciones exhaustivas día a día de lo que tienen mal en la hoja de itinerancia, realizadas por personal de gestión económica (no queremos pensar las horas que se han dedicado a realizar este trabajo). Los correos empiezan a llegar y en algunos casos no llegan hasta finales de diciembre o enero…A partir de ahí se producen dos estrategias:
- La pactista de UGT: realizar la hoja de itinerancia como dice ahora la administración y meter un recurso.
- Seguir realizando la hoja de itinerancia como se ha hecho siempre y meter un recurso. (CSI apoya esta propuesta).
Esta diferencia ha provocado una división dentro de un colectivo ya de por sí pequeño, únicamente buscando rédito sindical desde UGT, erigiéndose como solucionadores del problema, cuando lo único que han hecho ha sido bajarse los pantalones y no seguir con las reivindicaciones en la calle, provocando además que compañeras que ya han modificado su hoja siguiendo sus consejos tampoco lo hagan.
En Enero nos comunican que se está buscando una solución al problema y que lo que antes hacíamos en una hoja lo vamos a hacer en dos: una para los desplazamientos entre escuelas y otra para el desplazamiento de sede a primera escuela y de última escuela a sede. Parece que se soluciona el problema, pero por lo visto “función pública”, “gestión económica” o no sabemos qué ente, no dan de paso esta segunda hoja. Debido a esto CCOO convocó una concentración este jueves la cual apoyamos al igual que ANPE y SUATEA. UGT no estaba allí, debe ser que están contentos de cómo se está “solucionando” el problema. Se informa allí de que vamos a ver cómo se desarrollan los acontecimientos esta semana, y de no ver avances realizar otras medidas de presión”.
Desde la sección de educación de la CSI exigimos el pago inmediato del dinero que se debe a este profesorado (que suma ya 6 meses de desplazamientos diarios), así como la utilización de una única hoja de itinerancia que incluya tanto los desplazamientos entre escuelas, como de sede a primera escuela y de última escuela a sede.
Además queremos hacer hincapié en la vergonzosa actuación de la consejería queriendo ahorrarse unos pocos euros rascando el bolsillo del profesorado más precario, que si no tuviera ya poco con aportar sus propios coches, ahora se pretende que paguen la gasolina.