miércoles, 12 de agosto de 2015

La educación: pública, laica y de calidá

Dende la Corriente Sindical d'Izquierda, seición d'Educación, manifestamos el nuesu refugu coles declaraciones recientes del Grupu Parlamentariu de Podemos respectu a la relixón na Educación Pública.

Denfendemos con firmeza una escuela LAICA, na que la relixón nun tien cabida.


Queremos recordar que'l profesoráu de relixón nun fae un procesu selectivu del mesmu mou que lu fae'l restu de profesoráu de la escuela pública. Son contrataos pol Arzobispáu, ensin amosar les sos aptitúes pedagóxiques pa la docencia ya impartiendo una asinatura que nun debería formar parte del currículu oficial.

Ye por ello, que creemos conveniente que seya la propia Ilesia quien s'ocupe de la so situación llaboral fuera del ámbitu públicu, nos sos propios espacios y cola so propia xestión.

¡¡¡EDUCACIÓN PÚBLICA, DE CALIDÁ Y LAICA!!!

La educación: pública, laica y de calidad

Desde Corriente Sindical d’Izquierda, sección de educación, manifestamos nuestro desacuerdo con las declaraciones recientes del Grupo Parlamentario de Podemos respecto a la religión en la Educación Pública.

Defendemos con firmeza una escuela LAICA, en la que la religión no tiene cabida. 

Queremos recordar que el profesorado de religión no realiza un proceso selectivo del mismo modo que lo hace el resto de profesorado de la escuela pública. Son contratados por el Arzobispado, sin demostrar sus aptitudes pedagógicas hacia la docencia e impartiendo una asignatura que no debería formar parte del currículo oficial. 

Es por ello que creemos conveniente que sea la propia iglesia quien se ocupe de su situación laboral fuera del ámbito público, en sus propios espacios y con su propia gestión.


¡¡¡EDUCACIÓN PÚBLICA, DE CALIDAD Y LAICA!!!