sábado, 5 de marzo de 2016

contraCorriente Núm 38


Na CSI nun vamos cayer nel error de pensar que tolos gobiernos son iguales, como non tolos partíos políticos son iguales nin tolos sindicatos son iguales.

Pero tampoco nun tenemos que dexar que la inxenuidá nos lleve a creyer, ensin más, nunes promeses electorales cada vez más incumplíes y cada vez menos merecedores de la nuesa confianza, porque, a la fin, los programes electorales nun son más que pallabres y promeses que namás valen lo que valen la honestidá y el compromisu social y políticu de quien los proponen y quien los defenden.

Mantener esa honestidá y esi compromisu o vendelos por un preciu: ye una decisión fácil, pero que siempre marcó y va marcar la diferencia. Esa diferencia ye la que marquen persones como’l compañeru, apocayá fináu, Gonzalo García, Gonzalín, un referente políticu y humanu nes lluches social y llaboral, del que va perdurar el so espíritu de compromisu y llucha. Güei la so imaxe enllena
la portada de la revista. A él, que tan poco-y gustaben los papeles, seguro que lo que-y gustaría enllenar son les cais de xente comprometío.

Revista ContraCorriente núm.38
Facebook Revista ContraCorriente