domingo, 25 de noviembre de 2018

BLACK FRIDAY NA CONSEYERÍA D'EDUCACIÓN

¿Por qué la Conseyería convoca la Mesa Sectorial d'Enseñanza agora, a una selmana de les eleiciones sindicales, cuando podría facelo va mes y mediu, nel momentu que les y los profesores lo pidíen coles movilizaciones del 18 y el 23 d'ochobre? ¿Por qué ufierten agora abrir negociación sobre los aspeutos qu'ANPE y UXT pidíen nel so día y que, según ellos, motivaron la so negativa a roblar la vuelta a les 18 hores pal cursu prósimu? ¿Tratarase d'un pagu a los servicios emprestaos por estes dos organizaciones sindicales? ¿Un emburrión en plena campaña electoral?

Per otru llau, y a pesar de l'orbayu de promeses que dalgunes OO.SS entaináronse n'espublizar, en realidá la Conseyería nun se compromete namás qu’abrir grupos de trabayu sobre esos temes (amenorgamientu de la burocracia, segundu tramu del Plan d'Evaluación Docente, etc.) ¿Fasta ónde va llegar esta selmana d'ufiertes na Conseyería? ¿Nun va a asoceder que, a la fin, lo barato sal caro?
#enganchatealacorriente

BLACK FRIDAY EN LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN

¿Por qué la Consejería convoca la Mesa Sectorial de Enseñanza ahora, a una semana de las elecciones sindicales, cuando podría haberlo hecho hace mes y medio, en el momento en que profesoras y profesores se lo pedimos con las movilizaciones del 18 y el 23 de octubre? ¿Por qué ofrecen ahora abrir negociación sobre los aspectos que ANPE y UGT pedían en su día y que, segun ellos, motivaron su negativa a firmar la vuelta a las 18 horas para el curso próximo? ¿Se trata de un pago a los servicios prestados por estas dos organizaciones sindicales? ¿Un empujón en plena campaña electoral?

Por otro lado, y a pesar de la lluvia de promesas que algunas OO.SS se han apresurado en publicitar, en realidad la Consejería no se compromete nada más que a abrir grupos de trabajo sobre esos temas (reducción de la burocracia, segundo tramo del Plan de Evaluación Docente, etc.) ¿Hasta dónde llegará esta semana de ofertas en la Consejería? ¿No ocurrirá que, al final, lo barato salga caro?
#enganchatealacorriente