domingo, 16 de septiembre de 2018

INAGURACIÓN DEL CRUSU ACADÉMICU EN SECUNDARIA: 18/23

El vienres inaguración del cursu académicu en Secundaria nel IES Galileo Galilei de Navia, CSI Enseñanza, xunto coles OO.SS. SUATEA y CC.OO. volvimos a espresar el nuesu rotundu rechazu a la propuesta de la Conseyería de recuperar les 18 hores llectives a lo llargo de dos cursos escolares.
Una vez ellí, y de cara a los medios, el conseyeru cambió la propuesta fecha ayeri na Mesa Sectorial d'Educación ufiertando instaurar les 18 hores llectiva pal cursu qu'entra.

Dende La Corriente pescanciamos qu'esa actitú del coneyeru ye una verdadera tomadura de pelo na que se fai de menos al personal docente y a les organizaciones sindicales representantes del profesoráu, cambiando sobre la marcha les condiciones de la supuesta negociación. Hasta'l puntu de que los sindicatos enterámonos polos collacios y collacies de los medios de comunicación ellí presentes de diches notificaciones. Esti ye'l conceptu de "negociación" que tien la nuesa alministración educativa.

INAGURACIÓN DEL CRUSO ACADÉMICO EN SECUNDARIA: 18/23

El viernes inauguración del curso académico en Secundaria en el IES Galileo Galilei de Navia, CSI-Educación, junto con las organizaciones sindicales SUATEA y CCOO, reiteramos nuestro rotundo rechazo a la propuesta de la Consejería de recuperar las 18 horas lectivas a lo largo de dos cursos escolares. 

Una vez allí y de cara a los medios el consejero cambió la propuesta realizada ayer en la Mesa Sectorial de Educación ofreciendo instaurar las 18 horas lectivas para el curso próximo. 

Desde La Corriente consideramos esta actitud del consejero como una auténtica tomadura de pelo en la que se ningunea al personal docente y a las organizaciones sindicales representantes del profesorado cambiando sobre la marcha las condiciones de la supuesta negociacion. Hasta el punto de que los sindicatos nos enteramos por los compañeros y compañeras de los medios de comunicación alli presentes de dichas modificaciones. Este es el concepto de "negociacion" que tiene nuestra administración educativa.