viernes, 15 de septiembre de 2017

LA CONSEYERÍA SUSPENDE EN SETIEMBRE



Empieza'l cursu escolar y un añu más volvemos atopanos colos problemes de plantiyes a los que lamentablemente la Conseyería d'Educación tiennos avezaes y avezaos nestes feches.

Estímase-yos l'esfuerzu realizáu aumentando'l plazu para los pidimientos y resolviendo l'axudicación temporal el 23 d'agostu. Gracies, pero nun foi abondu: concediéronse un centenar de vacantes menos de les anunciaes (yá de por sí insuficientes), y nun tienen previstu realizar un segundu llamamientu antes de la selmana del 18.

La resultancia ye l'esperáu; l'actividá nos centros empezó'l día 1 coles sos plantiyes incompletes, y los díes 11 y 13 van dar empiezu les clases ensin tol profesoráu necesariu, con ausencies que lleguen al 10 per cientu en dellos centros. Y esta situación va enllargar mientres dos selmanes, yá que, dada la fecha del segundu llamamientu, el profesoráu pindiu d'axudicar pue que nun s'incorpore a los centros hasta'l día 25. 

Podríen habese asignáu toes o casi toles vacantes na primer convocatoria. Podría habese adelantráu la fecha del segundu llamamientu de profesoráu interín. Pero en realidá, la meyor manera d'acabar con tolos problemes a los que vemos empuestos siempres nesta dómina ye adelantrar más tol procesu d'axudicación, como faen yá en delles comunidaes. 

Una vegada más, l'alministración asturiana provoca una situación bochornosa, dexando ensin cubrir vacantes previstes y echar voz de pelos centros yá antes del branu, entendemos que por una motivación puramente económica. Resultancia: la Conseyería suspende en setiembre y, pa recuperar la materia, dende la CSI esixímos-y pal añu que vien un procesu resueltu con unes selmanes o un mes d'antelación, que dexe un entamu de cursu ensin respigos y con tol personal docente a cuerpu de centru'l día 1 de setiembre.

LA CONSEJERÍA SUSPENDE EN SEPTIEMBRE
Comienza el curso escolar y un año más volvemos a encontrarnos con los problemas de plantillas a los que lamentablemente la Consejería de Educación nos tiene acostumbradas y acostumbrados en estas fechas.

Se les agradece el esfuerzo realizado aumentando el plazo para las peticiones y resolviendo la adjudicación temporal el 23 de agosto. Gracias, pero no ha sido suficiente: se concedieron un centenar de vacantes menos de las anunciadas (ya de por sí insuficientes), y no tienen previsto realizar un segundo llamamiento antes de la semana del 18.

El resultado es el esperado; la actividad en los centros comenzó el día 1 con sus plantillas incompletas, y los días 11 y 13 darán comienzo las clases sin todo el profesorado necesario, con ausencias que llegan al 10 por ciento en algunos centros. Y esta situación se prolongará durante dos semanas, ya que, dada la fecha del segundo llamamiento, el profesorado pendiente de adjudicar puede que no se incorpore a los centros hasta el día 25. 

Se podrían haber asignado todas o casi todas las vacantes en la primera convocatoria. Se podría haber adelantado la fecha del segundo llamamiento de profesorado interino. Pero en realidad, la mejor manera de acabar con todos los problemas a los que nos vemos abocados siempre en esta época es adelantar más todo el proceso de adjudicación, como hacen ya en varias comunidades. 

Una vez más, la administración asturiana provoca una situación bochornosa, dejando sin cubrir vacantes previstas y notificadas por los centros ya antes del verano, entendemos que por una motivación puramente económica. Resultado: la Consejería suspende en setiembre y, para recuperar la materia, desde la CSI le exigimos para el año que viene un proceso resuelto con unas semanas o un mes de antelación, que permita un inicio de curso sin sobresaltos y con todo el personal docente a pie de centro el día 1 de setiembre.