domingo, 22 de mayo de 2016

RECHAZU A LA REVÁLIDA EN 6u. DE PRIMARIA


Dende la Corriente Sindical d'Esquierda manifestamos el nuesu absolutu refugu a la realización de la evaluación final nel últimu cursu d'educación primaria contemplada na LOMCE, por considerar que namá ye'l profesoráu qu'atiende a diariu a cada alumnu/a quien ta capacitáu pa decidir el grau d'alquisición de competencies o les necesidaes individuales que plantega dichu alumnáu. 

Paeznos grotescu que daquién que tenga un mínimu de conocencia n'educación pueda considerar que tal información pueda ser estrayida d'una prueba puntual.

Consideramos que la intención última de la evaluación final de 6º nun ye la d'ufiertar un diagnósticu a les families, sinón la d'evaluar a los mesmos centros, pudiendo faese públicos les resultancies de la evaluación, una y bones lo contrario nun vien recoyíu nel decretu que regula les pruebes. Son evidentes les nefastes consecuencies que la ellaboración d'un ranking de centros supondría pal sistema.

Solicitamos al Conseyeru d'Educación de la nuesa comunidá que paralice de momentu la realización de la reválida prevista pal 15 de xunu, tal que yá anunciaron otres comunidaes, pudiendo optar por sustituyir la prueba por un informe individual realizáu dende la evaluación continua del propiu profesoráu de los centros. Tamién solicitamos al nuesu conseyeru que nun ponga torgues a aquelles families que decidieron que los sos fíos y fíes nun realicen les pruebes finales. Nun entendemos que quien públicamente s'amosó tan críticu cola LOMCE y, particularmente, coles reválides ellí contemplaes, amenacie agora con aplicar les pruebes cualesquier otru día al alumnáu que nun asista'l día de la so celebración. 

Esiximos respetu a les families que con sobraos motivos deciden refugar l'aplicación d'una llei que preconiza la competitividá y la segregación nel ámbitu educativu.


RECHAZO A LA REVÁLIDA EN 6º DE PRIMARIA

Desde la Corriente Sindical de Izquierda manifestamos nuestro absoluto rechazo a la realización de la evaluación final en el último curso de educación primaria contemplada en la LOMCE, por considerar que únicamente es el profesorado que atiende a diario a cada alumno/a quien está capacitado para decidir el grado de adquisición de competencias o las necesidades individuales que plantea dicho alumnado.

Nos parece grotesco que alguien que tenga un mínimo de conocimiento en educación pueda considerar que tal información pueda ser extraída de una prueba puntual.

Consideramos que la intención última de la evaluación final de 6º no es la de ofrecer un diagnóstico a las familias, sino la de evaluar a los propios centros, pudiendo hacerse públicos los resultados de la evaluación, ya que lo contrario no viene recogido en el decreto que regula las pruebas. Son evidentes las nefastas consecuencias que la elaboración de un ranking de centros supondría para el sistema.

Solicitamos al Consejero de Educación de nuestra comunidad que paralice de inmediato la realización de la reválida prevista para el 15 de junio, tal y como ya han anunciado otras comunidades, pudiendo optar por sustituir la prueba por un informe individual realizado desde la evaluación continua del propio profesorado de los centros. También solicitamos a nuestro consejero que no ponga trabas a aquellas familias que han decidido que sus hijos e hijas no realicen las pruebas finales. No entendemos que quien públicamente se ha mostrado tan crítico con la LOMCE y, particularmente, con las reválidas allí contempladas, amenace ahora con aplicar las pruebas cualquier otro día al alumnado que no asista el día de su celebración. 

Exigimos respeto a las familias que con sobrados motivos deciden rechazar la aplicación de una ley que preconiza la competitividad y la segregación en el ámbito educativo.