martes, 19 de abril de 2016

EDUCACIÓN SI, MILITARISMU NON


Paeznos inadmitible que dende centros educativos públicos fomentar d'esta manera'l militarismu, manipoliar al nuesu alumnáu faciéndo-yos participar en campañes de captación de soldaos y que se dicotomice de forma tan absurda "los bonos" y "los malos", fomentando l'odiu mientres s'utilicen pañuelos palestinos pa identificar "al enemigu"

ESTO NON, Sr. Conseyeru, non al MILITARISMU. 

Enllaz anuncia:

"Esto mola enforma. Gústame goler el peligru", "Yo quiero ser soldáu de mayor y utilizar un AK-47", "Ta gustándome enforma. Quiero estudiar el grau doble de Derechu y Alministración y Dirección d'Empreses, pero como segunda opción tengo entrar nel cuerpu militar".

"Tratar del entrenamientu d'un conflictu, qu'incluyó hasta tiroteos con petardos. L'oxetivu yera neutralizar a los enemigos, que diben envueltos en pañelos palestinos -yihadistes, p'asemeyar el contestu históricu", según señaló un militar qu-y apuntaba "a los bonos" con una metralleta dende lo alto d'una torre.

EDUCACIÓN SI, MILITARISMO NO

Nos parece inadmisible que desde centros educativos públicos se fomente de esta manera el militarismo, se manipule a nuestro alumnado haciéndoles participar en campañas de captación de soldados y que se dicotomice de forma tan absurda "los buenos" y "los malos", fomentando el odio mientras se utilizan pañuelos palestinos para identificar "al enemigo". 

Esto no, Sr Consejero.


"Esto mola mucho. Me gusta oler el peligro", "Yo quiero ser soldado de mayor y utilizar un AK-47", "Me está gustando mucho. Quiero estudiar el grado doble de Derecho y Administración y Dirección de Empresas, pero como segunda opción tengo entrar en el cuerpo militar".

"Se trataba del entrenamiento de un conflicto, que incluyó hasta tiroteos con petardos. El objetivo era neutralizar a los enemigo, que iban envueltos en pañelos palestinos -yihadistas, para "simular el contexto histórico", según señaló un militar que apuntaba "a los buenos" con una ametralladora desde lo alto de una torre.